Darkky Minecraft Server Forum

Full Version: rken in de toekomst. Misschien zes maan
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik betwijfel of James Harden zal worden gedwongen om de kwaliteit van zijn sneakers te verdedigen - net zoals ik twijfel zal er een oproep zijn voor Smith om Nike Air VaporMax Mujer de rest van zijn universiteitscarrière uit te zitten en zich voor te bereiden op het ontwerp.
Smith eindigde het spel met 12 punten in de dubbele overtime win. In een sneaker Nike Air Max Classic BW Homme klimaat waar performance basketbal nog lang niet zo hyped-up is als het acht of negen jaar geleden was, kan een samenwerking echt de naald bewegen. Kith deed het vorig jaar met de www.montajesavila.es LeBron 15. Concepts zette zijn draai op de Kyrie 5 afgelopen december. Nu heeft het in Los Angeles gevestigde streetwear-merk Rokit zijn eigen versie van het kenmerkende model van Kyrie Irving gemaakt als een eerbetoon aan de skatecultuur voor het basketbalveld - twee werelden waarvan het merk de kloof tussen de natuur wilde overbruggen.
"Je groeit op met Nike en nu ontwerp je een schoen, laat staan ??een schoen die op prestaties is gebaseerd voor de rechtbank. Ik denk dat dat op zichzelf Adidas Superstar Mujer iets groots is waarvan we dachten dat het nooit zou kunnen gebeuren. Het is behoorlijk gek ", zegt mede-oprichter van Rokit Bam Barcena. Rokit is voor het eerst gelanceerd Adidas Superstar Mujer in 2016 en combineerde de werelden van skateboarden en basketbal, culturen die de passies van mede-oprichters Bam, Nico Guardalabene en Ryan Barcena vertegenwoordigden. De koppeling Nike Air Presto Mujer tussen het merk en Irving is natuurlijker dan je zou denken. Afgezien van al een fan van Rokit, heeft Irving zelf ook een liefde voor skateboarden.
"Ik zag deze video van [Irving] Nike Air Max 90 Damen Pink op een miniragra op de Berrics (een privé-skatepark in Los Angeles, in mede-eigendom van Eric Koston) op YouTube en zei:" Oh shit. Hij schaatst? "Ik weet niet hoe zwaar hij schaatst, maar hij heeft waardering voor de sport," zei Barcena. "We wisten meteen dat dit iemand was met wie we graag zouden willen samenwerken in de toekomst. Misschien zes maanden nadat we die video hadden gezien, nam Nike Basketball contact met ons op om iets met Kyrie te doen. '
Hoewel Rokit en Irving Nike Air Max 2017 Womens nooit rechtstreeks werkten, zei Barcena dat de superster point guard het laatste woord had over welk ontwerp op de markt zou komen. Zeven verschillende monsters werden geproduceerd Nike Air Max 2017 Mujer die varieerden van meer volledig volledig wit uiterlijk tot kleurvakken ge?nspireerd op wandelschoenen. Aan het eind van de dag trok Irving zich naar het luide ontwerp van de Nike Air Max 2017 Womens releaseversie. Hij zorgde er zelfs voor dat het logo op de hiel werd geaccentueerd. "Het Rokit-logo op de achterkant, we wilden niet dat het zo zou zijn. We wilden dat het subtiel en klein was. Kyrie zei: "Nee, we willen dat mensen weten dat we op dit niveau met jullie neuken." Het was verdovend. Je kunt daar geen nee tegen zeggen.